//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-29 ? 23:32:15

Vi har så mycket fint att se fram emot

åh.
Jag har precis gjort klart allt skolarbete för denna kväll. Eller klart och klart, min huvudvärk stoppade mig, vilket jag nog tycker är rätt skönt om jag ska vara ärlig. Det är så himla lätt att man blir sönderstressad dagar som dessa. I skolan kunde jag inte fokusera utan spenderade hellre lektionstimmarna halvsovandes eller med tankarna någon helt annanstans. Och läxhögen innan jullovet verkar bara växa sig större och större i takt med att min och mina vänners motivation bara krymper.
Men jaja. Det kommer att vara värt det för snart väntar den mysigaste av alla månader och jag längtar som ett litet barn efter julafton ♥ Jag har gjort en lista på allt underbart som vi har att se fram emot nästa månad, jag kan visa den senare!
Nu ska jag sova så många timmar jag bara kan innan det är dags för ännu en skoldag. Hepphepp! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna