//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-02 ? 21:12:00

2 oktober 2012

Familjen kom sjungandes in i mitt rum redan vid sex i morse, och därmed började min dag ♥
Skuttade runt i pyjamas halva morgonen, spelade musik och åt en lång födelsedagsfrukost för mig själv innan skolan kallade. Även där fick jag en liten truddilutt sjungen för mig, man tackar och bockar finisar!
Här hemma har jag återigen hamnat i pyjamas, ätit sushi och fikat med farmor & farfar, samtidigt som dom berättade för hundrade gången om första gången dom såg mig, haha älskade gamlingar! "Du var så liten och mycket kolsvart hår hade du, när vi träffade dig på kvällen. Du har väl sett kortet på oss, när jag har på mig den där skinnjackan, Hanna?" Haha, åh! Ikväll väntar en super-tv-kväll och vi ska mumsa på glass med jordgubbar ♥
As simple as that. Födelsedag i pyjamas, hämtmat och glass, just how I like it.
 
Dock blir det lite släktmiddag och sånt i helgen, med tårta och sånt. Det tror jag blir riktigt bra! Någon liten fika kanske jag också klämmer in.
I en av mina presenter finns en sådan här ljusslinga. Som jag har längtat efter en sådan! 
Johanna & Moa kom förbi med en liten present också, mums! Sötisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna