//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-03 ? 21:16:00

En annan dag i oktober

Just nu ligger jag i soffan och tittat på Grey´s anatomy, efter att ha spenderat långa timmar i sängen med en kopp te och mammas tröja, med matteboken i famnen. Nu har jag dragit på mig en riktigt jobbig huvudvärk också, usch. Det kännas inte sådär superroligt kan jag säga. Men jag har iallafall fått en ny tid till sjukhuset nu, vilket känns jobbigt med skönt att iallafall försöka göra någonting för att få reda på vad felet är. Dock ska jag vara vaken nästan i ett dygn inför undersökningen, så vi får se hur det går, haha. 
Nu ska jag hämta ipren och lite kakor, allt för att muntra upp mig. Hejhejdå finisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna