//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-19 ? 21:19:00

En hemmamysfredag

Idag är det fredag och det känns så himla bra. Jag har stora planer på att sova riktigt himla superlänge, äta massor av godsaker och spendera flera timmar framför mina favoritserier, sen får vi se vad som händer. Eventuellt att jag åker in på stan en sväng också, eller så. Dock var jag dum och sa till mamma igår att jag inte alls har varit förkyld på flera månader, vilket såklart gjorde att jag vaknade med en såndär ont i kroppen-känsla, halsont och huvudvärk som bara har blivit värre under dagen. Toppen Hanna! Så jag kastade mig i sängen direkt när jag kom hem och har sovit i flera timmar.
Men jag är glad ändå, nu ska jag titta på film och sen duscha lääääänge.En gosig fredagskram till er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna