//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-08 ? 19:40:57

En riktigt trött dag

Hela skoldagen har varit en riktig småfrusen, trött, lång dröm, så det första jag gjorde när jag kom hem, kring femtiden, var att dra på mina tofflor, kasta mig i sängen och halvsova. Hela dagen har jag känns mig frusen och på riktigt kunnat somna till på lektionerna! Inatt ska jag somna tidigt, jag ligger redan i sängen i pyjamas och med en kopp het choklad och tittar på Grey´s ♥ Förutom en liten paus för att titta på Project runway ska jag inte lämna sängen alls, och när jag kommer tillbaka somnar jag nog direkt, trött och glad som jag är. 
Imorgon har vi sovmorgon också, det highfive-ar vi för!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna