//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-14 ? 19:49:00

Ett riktigt gott&blandat-inlägg

Åh, jag känner verkligen att min blogg är mucho tråkig just nu. Så kan det väl bli ibland antar jag, men om ni har någon liten idé om hur jag ska göra får ni gärna säga till! 
Idag är det iallafall söndag, vilket innebär en rejäl jäklar-i-mig-sovmorgon, pluggdag, städa-på-rummet-dag, promenad i regnet, hemmaspa med massa härliga krämer och myskväll ikväll, precis som vilken annan söndag som helst alltså.
Annars känner jag mig sådär söndagsseg men ändå glad. Jag är väldigt sådär, om jag är glad är allt så himla bra, gulligullfluff med grädde på toppen, allt är tipptopp och bara bäst, som en vanlig dag kan bli, och om jag är ledsen känns allt bara jobbigt, kallt och trist, och jag kan lika gärna sova hela dagen... Därav mina "åh vilken bra dag-inlägg lite då och då, för ibland är allt bara för bra, och då vill jag skriva det! 
 
Igårkväll var jag en sväng hemma hos Johanna, och senare på kvällen hade jag filmkväll med småbröderna. Mitt filmförslag, en dokumentär om chimpanser, röstades bort direkt, så den får jag se själv ikväll!
Istället kikade vi på Johan Falk, och även om hela sällskapet, förutom jag somnade, så funkade den med.
Men alltså ååååååååååh! Jag blev kär, blixtförälskad och sådär besatt av apor, som jag blev när jag var liten! Hur underbart söt? Nu vill jag typ sätta mig ner och grina en skvätt, jag älskar apor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna