//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-14 ? 19:59:00

I höst och vinter ♥

♥ Köpa julklappar
♥ Gå på stan med mamma & mormor
♥ Fika efter skolan!
♥ Resa med vänner!
♥ Mys med mormor & morfar
♥ Sovmornar
♥ Sova över
♥ Kramar
♥ Lyssna på när farmor & farfar berättar berättelser
♥ Hälsa på Cajsa någon helg!
♥ Julbaka
♥ Byta julklappar
♥ Snöflingor som ringlar ner
♥ Ha mysiga filmkvällar
♥ Skriva ut bilder och sätta upp på väggen
♥ Sitta vid fönstret med tända ljus, julmusik och titta ut i mörkret samtidigt som man skriver julrim
♥ Varm choklad och te
♥ Tända ljus och lyssna på julmusik
♥ Ha mysmiddagar med halv-åtta-hos-mig-tema
♥ Åka skidor, pulka och spark
♥ Skratta tills magen gör ont
♥ Stora, stickade, varma tröjor och halsdukar
♥ Ha klassfester
♥ Inreda mitt rum så jag blir riktigt nöjd!
♥ Resa någonstans där det är varmt!
♥ Fota fina bilder
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna