//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-07 ? 18:47:00

Igårnatt somnade jag glad

 

Åh vilken fin helg det har varit. Kusinerna kom och övernattade, så jag har mest spenderat tid med dom. Fikat, myst här hemma, varit en sväng på stan och så. Sedan igårkväll träffades flera av tjejerna i nya klassen och fikade, spelade spel, drack te pratade och skrattade ♥ En riktig hösmyskväll! Sedan gick vi en nattpromenad hem från stan.
Det är så roligt att allt redan känns så bra, trots att vi inte har känns varann så länge.
Och åh vad det känns bra nu, att de vet att jag kan svimma till ibland, och att dom inte verkade tycka att jag är "den där konstiga tjejen som man tar avstånd ifrån". Ni anar inte hur himla skönt det är. 
 
Kusinerna åkte hem tidigare idag, efter en lång mysig morgon, och jag har mest bara plockat undan på rummet, pluggat matte, varit ute på en springrunda och fixat med min nya ljusslinga. Ser ni vad mysigt? Sen tog jag ett långt, hett bad med massa härliga produkter, choklad och på datan visades första säsongen av Grey´s. Mys!
Ikväll ska jag bara vila framför tvn och äta massa gott, och nu kom farmor & farfar förbi också. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna