//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-25 ? 04:12:58

Jag är vaken mitt i natten

Inatt är alltså natten som jag måste hålla mig vaken. Jag har sovit i någon timme bara, , men varit vaken sedan två inatt. Iallafall så går det än så länge väldigt bra! Jag har mumsat på godis, chips, tittat på serier, och bakat cookies, såhär klockan fyra på natten. Läst massa fina bloggar har jag också gjort, tack Ellen för att du har uppdaterat åt mig under natten! Gulle! Sen har jag tänt lite ljus och så, så det är faktiskt väldigt mys ♥
Nu tänkte jag baka klart alla cookies och sedan ha lite hemmaspa. Sen har jag också gjort en liten lista på saker som jag kan göra för att hålla mig sysselsatt och pigg, så det här går faktiskt väldigt bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna