//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-20 ? 18:12:47

Lördagspepp

Idag är hela min familj borta, så jag har lyxat till det med en herre-jävlar, dra-mig-baklänges sovmorgon, ätit dumlemuffins och mjölk till frulle och åkt in en sväng till stan för att unna mig den där kappan som jag velat ha ett tag. Sedan hälsade jag på farmor & farfar en sväng ♥ Lyssnade på berättelser, fick läsa en text som farmor stolt hade skrivit, hade lite kvalitetstid och åt ostmackor, oboy och farmors pannkakor. Farmor är världsbäst på pannkisar! 
Nu sitter jag och gapar med till musik på högsta volym, det gäller att passa på innan la familia kommer igenom dörren. Utbyter gnäll-och pepp sms med Ellen gör jag också. Jag har bestämt att jag bara ska göra saker som jag mår bra av. Ja, lite tråkigheter får alla väl så ut med, men jag ska på riktigt se till att försöka göra så mycket som möjligt, som får mig att bli sådär lyckorus-glad och inte ensam och deppig! 
Ikväll lutar det mot att jag spenderar tiden med en fet godispåse och en film, låter bra!
Peppad Hanna!
Det blir mys mys mys mys mys mys det, Johanna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna