//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-28 ? 20:34:00

Några av dom bästa människorna jag har i mitt liv.

Idag vaknade jag av att jag hörde morfars röst nere i köket. Mormor och han kom på besök, och senare kom också farmor och farfar förbi på middag, pratade om minnen och tittande på gamla filmer från när vi var små ♥
Jag är så himla glad att jag har just dom som mina gamlingar, och inga andra. För hur knasiga och speciella dom än är, är dom så underbara på sitt egna lilla sätt. Och dom som alltid har funnits där sedan jag var liten. 
Det var farfar som lärde mig att räkna, tälja, rita och skriva, och mormor har alltid varit min allra bästa vän! 
Nu har alla åkt hem och jag längtar redan efter dom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna