//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-17 ? 21:56:59

Ni vet, en sån där dag

En sån där dag. Det sista jag ville göra imorse var att kliva upp och lämna min varma, sköna säng, i skolan gick jag trött omkring mellan olika lektioner och vid skolbänken ville jag bara sova. Efter skolan gick vi en sväng på stan innan jag åkte hem och kastade mig i sängen, pustade ut och fick äntligen sova i några timmar.
Gudars vad skönt det var! Nu ligger jag, en dusch och någon timmes plugg senare här och äter kvällsfika framför Grey´s anatomy. En himla typisk skoldag alltså. Dagar som denna uppskattar jag verkligen att bara kunna krypa ihop under en filt, dra på mina varma tofflor och värma mig. Nu ska jag snart sova, gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna