//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-18 ? 21:01:01

Och så kom hösten tillbaka

Veckorna susar förbi och idag är det redan torsdag! Hinner alla med? För det gör inte jag!
Torsdag brukar oftast innebära en lång och jobbig skoldag, men idag gick tiden fort och jag tror att jag gillar torsdagar ändå. Jag har alltid gillat dom lite, för det är dagen innan helg!
Dagen till ära bar jag en kjol och stickad tröja, och gick ner till stan efter skolan, och inhandlade ytterligare en liten kjol. Jag har också bakat muffins och fotat lite sedan jag kom hem från skolan, mys!
Och hösten kom tillbaka idag också, så nu är det sådär härligt färgglatt överallt igen. 
Jag ville bara säga ett litet "hej", nu ska jag läsa fysik, titta på tv och sedan äta en muffin, kalasgott!
 

 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna