//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-26 ? 22:45:18

Om att tänka och känna för mycket.

Ikväll är en sån där kväll då jag bara tänker. Varför måste jag leva med det här? Varför hittar läkarna inget tydligt fel som de bara kan medicinera? Varför? När kommer det ta slut? För just nu orkar jag på riktigt inte så mycket mer... Hur många gånger ska jag behöva säga det, skriva det och tänka det? Jag gillar inte att vara ensam och tänka för mycket...
Jag behöver en stor, mysig kram av mormor känner jag ♥ Vilken tur att dom kommer hit på söndag, jag längtar!
Nu ska jag kolla på film och äta chokladfondue i min ensamhet, hoppas att alla har en fin fredagskväll, små chokladdoppade bananer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna