//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-22 ? 21:45:39

Om hur vardaglig en måndag är

Minus: Min dag var väl egentligen ingenting att hänga i julgranen, så att säga. Först åkte jag till sjukhuset och bedövade näsa och mun, vilket gjorde att jag snorade och pratade konstigt, och sedan kallade skolplikten de resterande timmar under denna dag. Lite vardagligt tråkigt sådär. På onsdag natt ska jag försöka hålla mig vaken till klockan åtta och femtom på morgonen. Det känns lite jättejobbigt om man får vara sån. 
Och jag saknar min mormor & morfar jättemycket.
 
Plus: Jag har precis gjort en kopp het chailatte och hoppat i de mest oglamorösa plagg jag har. Imorgon har jag sovmorgon (Hey, det gäller att hitta små guldkorn lite överallt. Letar man noga hittar man dom!) och om några ynka dagar väntar en hel vecka med helt oplanerade, lediga dagar. Det kunde nog inte komma mer lägligt! Och nu längtar jag till julen ♥
 
Nu ska jag läsa lite fysik och dricka min chai. Ha det fint!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna