//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-11 ? 20:19:16

Småhöstliga investeringar

Trots en lång skoldag med flera hundra lektioner gick det rätt fort och smärtfritt innan skoldagen hann ta slut. Jag sprang en sväng på stan och kikade på stickade plagg i höstens finaste färg, vinrött, och köpte med mig lite småsaker. 
En ansikstsmask som piggar upp trötta höstkinder.
En liten kopp som jag ska dricka hinkvis med varm choklad ur nu i höst.
Moa & jag satt och tittade ut på träden på bussen hem. Åh, nu när jag äntligen börjar höstmysa på riktigt början löven falla ner på marken. Snart kommer säkert snöflingor fallandes också, men det blir fint det med.
Och när jag kom hem bakade jag ihop en äppelpaj med vaniljsås ♥
Tog en lååång dusch i nya badrummet, läste en tidning och nu sitter jag här i pyjamas och ansiktsmask, och längtar tills imorgon. Fredag, helg, sovmornar och klassfest! Det blir nog en tiopoängshelg! 
Nu ska jag mumsa paj och invänta Hela sverige bakar, hoppas att ni hade en finfin torsdag chokladpluppar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna