//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-26 ? 13:50:00

Välkommen kära höstlov!

Imorse drog på mig den där tröjan som jag alltid tycks dra på mig, den är ju så mysig, och sedan morsade jag mig iväg till skolan för att skriva fysikprov, det sista provet innan höstlovet drar igång ♥ 
Sedan hoppade jag på bussen hem då jag var fruktansvärt trött och hur himla kallt är det inte ute nu då? Snöstorm! Måste erkänna att jag är lagomt avundsjuk på mina amigas som åker till London nu.
Väl hemma satte sig två stora, sega cookies sig precis dom skulle- och jösses så gott! Annars har jag  bara varit hemma och halvsovit i soffan. Och precis invigde jag att lovet är här. Hur underbart? Jag planerar långa sovmornar, sena kvällar, andra roligheter och kanske ett sundsvallsbesök? Nej detta lov kunde nog inte komma mer lägligt! Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa en tidning. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna