//www.hscripts.com --> ad>
2012-10-30 ? 17:52:00

Vinterkramar!

Jag känner mig lite smådeppig idag då jag insåg att min yrsel har hållit på i nio månader nu, och jag orkar verkligen inte en dag med tårar och ångest just nu, så istället försöker jag fokusera på annat kul! Men det är svårt, speciellt när man känner sig rätt ensam i detta också... Men jag känner att jag vill skriva ett djupare inlägg så fort (eller snarare långsamt, eller aldrig) jag får veta vad felet är och har varit under denna tid. Tills dess försöker jag att stänga av och göra det bästa möjliga! 
I kylen väntar ett paket glass fullproppad med cookiedeg och brownies och snart ska jag åka iväg på ett zumbapass! En stor varm kram till er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna