//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-06 ? 21:27:05

Höstig myskväll

Dagarna, dom bara rullar på dom. Men jag har det finfint trots allt. Kyliga höstvindar, tidiga mornar, långa skoldagar och dagens magnetröntgen skulle kunna göra allt trist och tråkigt, men jag har ju trots allt mina vänner att skratta med, en mysig säng att kryper ner i när jag kommer hem, och mysiga serier att titta på som hållar humöret uppe! Dessutom fick jag lugnande medel på sjukhuset så undersökningen var inte lika farlig som jag förväntade mig, rätt mysig (antar att jag är ensam om att tycka det?) trots att den var väldigt hemsk också!
Nämen titta! Nu kom lilletrollet upp till mig också, med en liten avbiten godis att bjussa på ♥ 

Själv sitter jag och har vänner i bakgrunden, samtidigt som jag kollar runt på lite saker att önska mig på min födelsedag senare i höst, läser bloggar och har bytt lakan i sängen, så de är sådär luftiga och fluffiga ♥ Det gäller att se de små fina sakerna när allt annat lätt kan kännas trist. Haha. 
Imorgon har vi dessutom sovmorgon, och det är fredag också. Inte heller helt fel med det!
Myskväll framför datorn. En ny blus. Troligtvis den godaste hudkrämen jag har.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna