//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-10 ? 17:09:00

Att se det fina i allt

Jag åkte in till skolan, men vände en lektion senare hemåt. Jag mådde inte så värst bra. Nu ligger jag i sängen med huvudvärk och njuter av en piggelin.
Tofflorna är på, jag har nyss smörjt in mig i mina favoritkrämer och ska snart gå ner och göra en kopp te. Idag blev väl en trist dag, men desto bättre kan det bli imorgon då. Positivt tänkande var det ja! Jag är lite nervös över resultatet från magnetröntgen om jag ska vara ärlig. Och även om att försöka se allt positivt oftast hjälper, och att njuta och vara glad över småsaker så kommer jag inte ifrån att det kommer komma ett resultat den närmsta veckan... Det är säkert inget allvarligt fel, men chansen finns ju och oron i magen verkar inte vilja försvinna...


Men ikväll ska jag försöka släppa det, och bara försöka ta det lugnt. Läsa bloggar, kanske köpa en tidning, fundera på roliga saker som vad jag önskar mig när jag fyller år, titta på någon film och bara slappa en stund. Det blir finfint det. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna