//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-25 ? 19:45:36

En dag hemma

Idag blir det inte roligare än såhär. Jag inte gjort annat än sovit bort halva dagen, slötittat på vänner, sovit lite till och försökt pluggat till ett ytterst ovälkommet fysikprov på torsdag. Jag har haft så sjukt ont i huvudet under dagen, och så fort jag gör något mer ansträngande än att ligga ner kommer den tillbaka.
Med tofflor på fötterna och en filt virad runt mig har jag värmt mig idag. Ytters oglamouröst och mysigt.
♥ Efter en sådan tråkig dag känner jag för att springa ut och kasta massa höstlöv mot himlen och se när de faller ner mot marken, det ska jag göra imorgon! Och jag vill krypa ner under täcket med en stor skål chokladpudding och mystitta på en riktigt bra film! Det ska jag göra senare ikväll.
Vi hörs när jag mår bättre, iadios amigos! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna