//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-16 ? 22:17:44

En söndagspannkaka

Jag vaknade igen, med solsken som stänkte på mina fötter, som letat sig ut under täcket. 
Sen gick jag ner och stekte pannkakor till frukost. Så himla gott det var!
Sedan har jag mest myst här hemma, framför datorn och tvn, gjort några läxor och bara haft en skön söndag i pyjamaskläder och ruffsigt hår.
Senare på kvällen gick jag en promenad med Emmie då vi pratade om lite allt möjligt och när jag kom hem väntade ett ett hett bad med peeling, ansiktsmask, hårinpackning och bara tog det lugnt en stund. 
Nu sitter jag och kikar på serier och mumsat på vaniljglass med hallon och mango ♥   

Imorgon är det skola igen, men dagen börjar med sovmorgon vilket är himlans skönt. Nu ska jag njuta det sista av denna helg. Gonatt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna