//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-09 ? 23:27:31

Ett dygn i stugan

Denna helg spenderade jag på en av mina gamla favoritställen när jag var liten, i stugan tillsammans med mina bröder, pappa, farmor & farfar ♥ Så himla mysigt vi har haft!
Vi spelade kort bredvid vedspisen, åt tomtegröt, fiskade, åkte ut med båten, farfar och Theo plockade potatis, hittade några cyklar som vi cyklade runt på i gräset, som faktiskt fick följa med hem, lyssnade på fint gitarrspel (Filip och Niclas) och fina låtar på dragspelet (farfar♥), fikade på fint porslin och jag passade på att klä mig så fint varmt och bekvämt jag bara kunde. Åh vad skönt det var att vara där igen, även om det bara blev för en natt så var det så mysigt!



Sen jag har kommit hem har jag tagit ett hett bad, krypit upp i sängen och tittat på lite serier. Haft lite myskväll framför någon film och med mumsig chokladpudding. Ett fint avslut på denna lugna helg 
Tack o bock.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna