//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-19 ? 22:47:00

Fin dag

Efter skolan satt jag och några vänner kvar på skolan och jobbade klart lite skoljobb, innan vi gick vidare till ett fik för lite fika och mys. Mina vänner fick en himlans fin och rolig nyhet, och det förtjänar ni verkligen ♥ Så med caféskrammel, djupa diskussioner, fikaprat, skratt och glada lyckotjut från Johanna & Michelles sida av bordet satt jag, och lyckades faktiskt få lite extra skoljobb gjort. På vägen hem från bussen gick jag hem under mitt paraply och gömde mig för alla regndroppar, samtidigt som jag promenerade längs gator av höstlöv.
Åh, nu börjar hösten! Och precis som jag ville så kan man sitta och fika något gott samtidigt som man bockar av läxor. Nu ska jag koka lite te och fixa några mackor innan jag somnar, nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna