//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-19 ? 22:54:00

Sommaren, jag ska sakna dig imorgon, idag känns hösten allt för bra

Idag hade jag en himlans fin dag igen, trots en lång torsdag så tror jag nästan att jag vill gilla dessa dagar. Efter skolan satte jag & Emmie oss nere på törners och fikade, pratade och hade det mysigt framför varsin dator, Malin också kom förbi och hade det trevligt också. Jag tror på riktigt att jag älskar det här! Att sitta på ett café, köpa något gott att mumsa på, eller en varm dryck att värma sig med, några läxor som måste göras och görs på ett mysigare sätt, och några pratglada vänner. Det känns som att den här hösten blir en riktigt bra höst ♥ 
När jag senare kom hem bytte jag om till min pyjamas och satte mig med fysikboken i famnen, för jo, hur fin denna lilla dag än har varit måste jag spräcka bubblan med lite tråkigare plugg. Men mysigare gör jag det ändå med te och en stor, varm filt.
Fina höst, jag älskar dig. 
387551_525807134100939_583054060_n_largeTumblr_m0jjueogqp1qkfi6ho1_400_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna