//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-29 ? 21:52:05

Gotta love it!

Min dag började riktigt bra. Jag tog en lång sovmorgon och kom på att jag inatt rensade en låda (brist på liv, ja) och vad var det då som ramlade ut ur ett skrynkligt litet kuvert?! Monneeey!
Jag som har gått runt och levt som en ren fattiglapp med skulder till mor min, den senaste månaden! Jag gjorde självklart det enda rätta med dessa pengar.
Jag åkte in till stan och shoppade! Skulden till mamma lär väl lösa sig på ett eller annat sätt. Haha
 
Nu ikväll är jag barnvakt till världens bästa lillebror. Så vi har busat och lyxat till det med saker som bara är tillåtet när Nannis är barnvakt. Vi tog en promenad och köpte upp halva affärens godishyllor, hoppade i sängen och jagade varandra i huset. Jag ska se till att jag blir världens roligaste barnvakt som skippar grönsaker, tandborstning och tidiga kvällar.
Dock är han fortfarande vaken efter allt socker som jag har gett honom, och jag är hundra gånger tröttade än honom... Haha. Gonatt ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna