//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-12 ? 19:49:00

Höstdrömmar

Hösten kanske inte känns lika fri och härlig som sommaren, men jag gillar verkligen den mysiga stämningen och här är några drömmar som jag har under hösten iår! Några drömmar liknar sommarens, men är mer höstimysiga 
 
♥ Hitta mitt absoluta favorit-te
♥ Fika massa höstfika. I stan på ett mysigt café, hemma och i skolan tillsammans med vänner och lite eventuellt skoljobb som måste göras.
♥ Kasta massa höstlöv i luften!
♥ Få provresultatet från sjukhuset och göra det bästa av situationen. Göra testerna som är kvar och försöka tänka att allt blir bra även om det är jobbigt ibland.
♥ Lär mig att göra massa fina frisyrer i mitt hår
 Köpa en perfekt stickad kofta som jag bär hela hösten ut 
♥ Ha filmkvällar och sånt med mina vänner!
 Få tag i en perfekt ljusslinga och gör mitt rum alldeles perfekt höstmysigt!
 Ha hemmaspa-kvällar
♥ Hitta några riktigt bra böcker 
 Hoppa i en vattenpöl bara för att
 Köp en italiensk ordbok och försök lära mig själv, haha lycka till med den Hanna!
♥ Ha ett mysigt, roligt och alldeles förträffligt höstlov
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna