//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-27 ? 20:18:43

Jag är lyckligare nu. Åh det är jag verkligen.

Hur har ni det därute?
Själv har jag idag skrivit bland det sämsta proven i min lilla, men ack så jobbiga provhistoria. Tro mig, jag lovar! Men så tänkte jag, vad gör det om hundra år? Så äsch! Nu lägger vi det lilla provet bakom oss och tittar fram mot allt skoj. Helg imorgon, bara en sådan liten sak!
Det där trodde ni inte om mig va? Lilla pluggnörden som inte hade någon som helst fritid... Men jag har kommit på att det är jäkligt mycket roligare att se till att ha kul också. En annan sak som jag lovar just nu!
Jag får passa mig så att jag inte lovar saker som jag inte kan hålla.
 
Iallafall, jag la precis på telefonen med Cajsa på andra sidan luren, och tänkte nu ta itu med lite småfix innan jag springer på affären och köper något gott! Mango lockar väldigt mycket just nu. 
Nej, tjingeling så länge!
 
/Ett inlägg som skulle kommit fram för flera timmar sedan. Ps! Det blev inte mango, jag stekte lite pancakes!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna