//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-19 ? 22:39:32

Jag lovar att aldrig glömma...

Under det senaste året har jag ju mått dåligt då och då, med konstat yrsel, huvudvärk och jag faller ihop nästan dagligen, och detta har pågått i snart sju-åtta månader nu… Och hur jobbigt det än är, vart vi än är och vad vi än gör har alltid, alltid, ALLTID mina vänner funnits där och hjälpt mig! Ni vet precis hur de ska göra när jag har ramlat ihop, och gör allt vareviga dag! ♥ Mitt lilla sköte-team! Ni stöttar, hjälper, håller min hand, tar sig tid och verkligen bryr sig, och har gjort hela denna jobbiga period så himla mycket lättare! Jag känner mig inte ensam och ni har sett till att jag alltid vet att ni finns där för mig när jag behöver!
Åh, det går bara inte att beskriva med ord hur fina mina vänner är, och hur ni verkligen alltid finns där! Jag blir så himla glad, otroligt himla jäkla tacksam och tårögd varje gång jag tänker på hur mycket ni alla har fått utså på grund av mig och mina besvär, och aldrig har ni klagat eller visat något tecken på att de blir less på mig! Och är de de bästa vänner som finns, ja vad är då det? Hur det än går i framtiden kommer jag alltid att minnas hur himla himla fina alla mina vänner är och har varit, och det är verkligen ett himla fint minne för mig, och något som jag aldrig kommer att glömma ♥ Ni alla förtjänar det absolut bästa, allihopa för så bäst är ni!
Tumblr_m92uydufmi1rc63bvo1_1280_large
Bild we♥it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna