//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-28 ? 20:53:59

Med tofflorna uppsvingade på tvbänken och ostkrokssmulor på tröjan

Hejsan alla fredagsmysare!
Just nu sitter jag i ett riktigt höstmysigt hus med tänd brasa, tända ljus, filtar, tofflor på fötterna, kuddar och fredagsgotta. Melissa horn spelas och mamma har köpt ostkrokar som jag gluffsar i mig. Riktigt mys! Annars har denna lilla dag rullat på bra. En tur till ica maxi (ännu en gång, haha) och en förträffligt god middag i form av kyckling & ris. Och en liten ritstund med lillebröderna också. 
Vi får se om det blir något litet tjohej ikväll, annars blir det väl rätt mysigt att sitta här hemma i mammas mysiga kofta också. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna