//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-02 ? 15:40:55

när sommar övergår till höst.

Natten då augusti övergick till september hade jag visserligen lyckats somna hemma i Moas soffa, men det var ändå då sommaren gick över till tidig höst. Dock har solen skinit och jag har varit barbent, men lite småkyligt var det allt. Den 1 september. Iallafall så åkte jag & mamma in till stan och jag köpte bland annat en mysmysig, lång halsduk som blir perfekt nu i höst. Jag älskar färgen, beige men ibland ser den nästan ljusaprikos/offwhite/gulaktig ut. Gosig är den iallafall.
Sedan har jag ägnat mig åt lite hemmamys, plockat undan på mitt rum, suttit i timmar och läst, tittat och inspirerats av olika sidor, återgått till att bli en vänner-nörd och igår kväll gick jag över till Johanna en sväng också ♥ 
Jag tror också att jag ska snöra på mig springskorna och springa ut i regnet snart. Så himla skönt! Sen ikväll ser jag fram emot en mysig tv-kväll och hemmaspa innan en ny skolvecka drar igång! Jag är himlans nervös över torsdag kan jag säga, mest över resultatet just nu... Det känns inte så himla bra. 
 
Kommentarer
♥ Ida kusin

ååh vilken fin halsduk!! vart köpte du den?
saknar dig maassor ♥

Svara på min blogg!

2012-09-03 @ 12:33:05
URL: http://idanilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna