//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-12 ? 19:05:28

Ni vet en sån där vardaglig men fin dag

Skolan gick rätt fort och smärtfri, även om lektionerna kändes långa och sega som kola.
Men det är onsdag idag, och onsdag betyder ju kort skoldag, så efter alla lektioner satte jag, Johanna, Moa & Michelle oss i cafét och pluggade, fikade och skrattade i några timmar, vilket var både mysigt och skönt att få iallafall lite skoljobb gjort. Jag hoppade på bussen hem, bakade en godig kladdkaka och tittade på lite serier en stund. Nu dricker jag en kopp te och ikväll tänker jag mig ansiktsmask, hårinpackning, fotskrubb och peeling innan jag landar i sängen för lite serie-tittande igen. Ja, ni vet en sån där vardaglig dag har jag haft, men just idag gillar jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna