//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-18 ? 23:43:33

Nu borde jag skriva gonatt

Jag smsar långa meddelanden med vänner, inser att jag måste försöka sova, men kan inte riktigt, så jag påbörjar 3:dje säsongen av Vänner för hundratjugiofemte gången och försöker tänka positiva, fina, glada tankar.
Jag försöker att gå tillbaka till att tänka på saker som jag drömmer och funderar över, saker jag vill ha, saker jag vill göra och saker som jag vill inhandla i höst. Allt för att få mig på lite bättre humör, och det funkar faktiskt ganska bra. Inte bäst, men det funkar ändå. 
Och tänker jag efter känner jag att även om det kanske verkar smartast att försöka sova och samla några timmars sömn väljer jag istället att försöka få mig på bättre humör först, så att jag kan sova gott senare. 
Gonatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna