//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-30 ? 18:12:30

Och så vet man att det är söndag...

 
 
Dagar som dessa passar jag på att ta en riktigt lång sovmorgon. Jag skruttar sen runt i pyjamas och oborstat hår hela dagen, samtidigt som jag passar på att göra dom allra viktigaste sakerna. Som att passa på att byta glödlampan som gick sönder i våras, försöka få plats i mina nya jeans och spendera en väldans lång tid framför datorn, med händerna på magen. Men vet ni vad? Jag har också rensat hela min garderob och pluggat lite matte, så två pluspoäng går direkt till mig! 
Resten av kvällen ska jag spendera en stund vid matteboken, en stund framför tvn med något gott och innan dess tror jag att jag ska ta en promenad... Puussss!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna