//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-18 ? 19:47:00

Om att bara ta sig igenom en dag...

 
Åh, ni vet vissa dagar då det bara känns jobbigt... Idag blev till en sån dag och jag känner att jag måste gnälla av mig lite.
Idag var jag på sjukhuset igen, för att gå på ett möte som jag verkligen har oroat mig inför, och som faktiskt gav bra nyheter, men ändå känns riktigt dåliga och som fick mig må dåligt. Jag var arg, ledsen, förvirrad, ja mest förvirrad faktiskt. Även om jag är så himla, otroligt glad att det inte var det värsta, för det är jag verkligen ♥ men just nu känns det nästan som att jag lika gärna kan sitta hemma och försöka må bättre själv, än att genomgå massa jobbiga tester, samtal och undersökningar som ändå inte hjälper alls. De hjälper inte mig och tydligen kan ändå inte läkarna hitta något, och gör dom väl det vet dom knappt var det är... Ett fall för Dr House kanske?!
Efter sjukhuset åkte jag vidare till sjukgymnasten innan jag gick hem i regnet, under mitt paraply som förmodligen blir en trogen partner in crime denna regniga höst, med tårar som föll ner för mina kinder...
Men jag är ändå glad, och så himla tacksam, för det kunde vara värre ♥ 
Men denna dag slutar iallafall bättre än den börjar, med mys framför heart of dixie och hollywoodfruar, en tidning och en skål vaniljglass, hallon & mango- jag känner verkligen för en repris av söndagskvällen.
 
Puss fina ni!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna