//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-14 ? 22:46:46

Om att göra ingenting alls...

Jag tänkte bara skriva ett litet hej här inne ikväll. Jag spenderar min kväll under en filt i mitt rum tillsammans med massor av godis framför vänner-maraton. Åh vad det är skönt att göra ingenting ibland. 
Tidigare idag åkte jag & Emmie till ica maxi och återvände in mot stan i spöregn då jag kände mig tvingad att köpa det där paraplyet som jag velat ha så länge, och som gör att det bara är roligt att det regnar. Jag kan visa er imorgon om ni vill... Dessutom håller jag på med ett nytt projekt, projekt höstmysfixa mitt rum  Jag vill klippa ihop ett fint collage och trä en ljusslinga över rummet, men hittils ser det lite ut såhär. 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna