//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-17 ? 21:40:36

Puss puss från mig!

Efter skolan idag har jag krypit i min pyjamas och värmt mina fötter i mina favorittofflor. Sedan har jag gjort nästan ingenting alls. Förutom en kort promenad och lite plugg i form av engelskaläxa har jag inte fått mycket annat gjort, och det känns så himla skönt efter en lång skoldag som dagens. Jag funderar på att steka några pannkakor och titta på en film nu innan jag somnar, ja så får det nog bli. Kanske koka lite te också. Mys.
Imorgon ska jag till sjukhuset och sjukgymnasten igen, och det är jag väldigt nervös inför men det ska nog bli bra ändå... Det har jag lovat mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna