//www.hscripts.com --> ad>
2012-09-07 ? 20:14:50

De bästa sakerna med hösten

De finns väl en del mysiga, klassiska saker med hösten som de flesta tjatar om, men mellan kalla höstvindar, mörkt ute och långa skoldagar kan det vara lätt att glömma bort. Så nu påminner jag om mina favoritsaker med hösten!
 
♥ Såklart- gosiga, mysiga, varma stickade kläder. Så varmt och mysigt! 
♥ Varma mumsiga drycker! Jag gillar te och varm choklad med grädde mest! 
 Kallt inne- varmt ute. Ute är det småkallt och tittar man ut blåser vindarna, men inne kan man sitta under en filt och värma sig. Åh så mysigt! 
Filmkvällar!
 Att man med några vänner efter skolan kan sätta sig och fika, dricka varma drycker och prata, plugga eller bara umgås och ha det mysigt en stund. Hösten är nog den bästa tiden att sätta sig på ett fik och mysa. Höstfika är helt enkelt bäst 
  Allt är så himla mysigt och fint. Vad man än gör under hösten kan man se det fina i det. Fikastunder, en promenad eller springtur ute bland löven, filmmys i soffan med en varm filt... Höst är mys. Punkt slut!
♥ Min födelsedag, som jag nästan har glömt bort. Den brukar minsann inte firas speciellt mycket, iallafall inte de senaste åren, men i år vill jag iallafall hitta på något mysigt med mina vänner, middag eller något trevligt? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna