//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-02 ? 21:59:50

Det är lov och semester och påsk och hela faderullan.

 
Sen vi hördes av sist har jag ställt om klockan till sommartid, hoppat in i ännu en ny månad, firat påsk och suttit i solsken på en varm altan, kramats med mormor & morfar, skrattat och ätit allt du kan tänka dig och jag har spenderat alla mina vakna och sovande timmar med dom som jag innerst inne alltid saknar så att det gör ont. Och till sist knytit ihop lilla Sundvallsvistelsen på det Lindströmska viset- med en heldag svettandes och tjaffsandes på Ikea, den traditionen bryter vi inte. Jag har inhandlat något vårplagg mitt rum fick sig även lite våriga accesoarer för att hänga med i årstidsskiftet så att säga. Jag vågar nästan säga det rakt ut nu, nu är det vår. Det är vår och det känns förbaskat bra!
 
Om ni undrar vad jag gör nu så kan jag berätta att jag har landat med en duns på den plats där min rumpa passar allra bäst, i min egna säng och funderar helt ärligt på att somna nu på direkten. Trots att det känns som att jag bryter lov-reglerna då, klockan är ju inte ens tio?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna