//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-06 ? 20:57:09

En inlåst, snökaosad och frusen lördag.

Imorse fann jag mig i livskrisiga situationer. Och då menar jag det också. 
Först hade datorn dött inatt och jag hade ingen laddare, sen kliver jag upp för att stänga fönstret som jag somnat med öppet (och som fått mig att vakna med halv nackspärr och hackande tänder) och då ser jag till min fasa att det har snöat inatt! Dom känslorna som infann sig just då kan jag inte ens beskriva, nu känner jag mig bara otroligt sviken och lättlurad av vädergudarna (djävularna). 
Sen när jag hämtat mig från denna kris inser jag att jag har råkat drämt igen min dörr. Och det är ju helt normalt, förutom att jag igår skulle få nya handtag, vilket glömdes bort halvt in i arbetet vilket gjorde att min dörr var hantagslös en natt, och sen... ja, det gick inte att få upp dörren när jag hade stängt igen den. Inne kämpade jag, kissnödig och skakis. Vilken otroligt dum situation jag satte mig själv i kan man ju säga. Men jag skrek och panikade tills far kom till undsättning och jag kunde pusta ut.
Ibland känns livet allt lite extra underbart. (Det är nu ni ska tycka att jag är otroligt modig, nästan en liten hjälte om jag nu får vara sån.)
 
Fast nu är det kväll och det firar jag stort med den här lilla luringen. Och choklad&apelsinglass. Och ostkrokar. Och te. Och tofflor. Och film.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna