//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-28 ? 23:21:07

En sysslolös helg som inte blev så sysslolös.

Det blev en sovfredag med chipsskålen på magen innan lördagen tog över med träning, huvudvärk och till sist restaurangbesök och cykelåkning i mörkret med klassen. Sedan såg jag ungefär hundrasjutton avsnitt av New girl innan jag somnade upp och ner i sängen, och vaknade sedan konstigt nog ner och upp i morse. 
Jaja, idag var iallafall den första söndagen på miljoner år som jag inte befunnit mig i en grop av skolböcker, och hur firade jag då det då? Jo jag bakade missbildade muffins, tränade och spenderade sedan fem timmar i en bingohall med pengar-ansvar och whalkie-talkies. Aldrig har jag ansvarat för så mycket pengar. Aldrig har jag känt mig så missplacerad och förvirrad och aldrig har jag varit så kissnödig. Och inte vann en enda av de mini-tant och farbröderna som jag i smyg hejade på heller. 
 
Nu dricker jag te och äter mango, tittar på mera New girl och gör allt jag kan för att få bort ljuden av "nummer 74- sjuuuuua fyyyyyra" ur huvudet. Aldrig mer säger jag.
Och jag vill bara förtydliga att alla nämnda nummerantal i detta inlägg inte på något sätt är påhittade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna