//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-12 ? 22:33:08

Hur kommer det sig att jag på fredagar alltid känner mig helt död?

Alltså, vilken urusel och värdelös blogg-matte jag är nu för tiden. 
Kameran har legat i min allt-i-allo-korg hela veckan och jag har ingenting att skylla på förutom långa skoldagar och trötta timmar hemma. Och så promenerar jag mest hela kvällarna långa också. Lite överallt går jag i för stora, trasiga skor, med musik i öronen och samlar på mig ytterligare skavsår. (Det kan jag lova är den sista gången ni hör mig tjata om skavsår på en lång tid, lovar, promise och prometo (nej jag googlade inte, joo)). 
 
 
Nu sitter jag i rentvättad pyjamas, luktar insmörjningskräm och funderar på vad som blir godast av min choklad&apelsinglass eller vanilj-teet med honung. Jag planerar att hitta en ny serie som jag kan förälska mig och sjunka in i de närmsta nätterna och imorgon ska jag vakna till en helfrukost, gå på second hand-butiken och träna innan jag startar min lördag på riktigt. Helger är så nedrans bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna