//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-14 ? 22:08:00

Idag fick jag veta att jag har levt i 6 038 dagar och de två senaste spenderade jag såhär

Idag har jag hållit hårt i onepiecen, glasskålen och fysikboken. Det är söndag och jag kan inte minnas när jag sist bröt mina söndagstraditioner, och icke heller idag. 
Men vilken lördag jag hade då. Inte för att byta ämne helt, men ni vet "har jag pengar hittar jag ändå ingenting jag vill köpa-tänket"? Det mottot följde jag under gårdagens intensiva second hand shopping, bara det att det hela slutade med en söt tant som klädvakt medans jag sprang hem och tillbaka för mer pengar innan jag återvände hem igen med en fullpackad pingstkyrkan-kasse. Sen spenderade jag timmar i soffan innan några av oss cyklade till Johanna där det sällskapades, spelades, sjöngs och fikades, allt av högsta kvalitet som alltid. Sedan somnade jag innan jag landade i sängen och vaknade för att äta långfrukost och se på film (innan jag gjorde ovanstående söndagsbestyr då)
 
Alltså är kesella med honung, hallon och mandel. Annars gör jag det åt er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna