//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-29 ? 19:38:00

Om idag

Alltså jag har serverat blöta muffinsliknande hepatit-bärare till hela klassen. Pappa har fått ett träd på läppen och ser ut som en roligt troll. Jag halkade till i duschen och slog i mitt blåa knä. Vi hade en lång sovmorgon. Imorgon är det valarnas borg (hehehe). Blondinbella är gravid. Jag har sett tolv new girl-avsnitt. Mitt vaniljte blev för starkt att jag inte orkade försöka dricka upp det. Och igår träffade jag en okänd gubbe som ville att jag skulle bli stridspilot.
Kom inte och säg att måndagar är gråtråkiga (säger tjejen som för prick en vecka sedan räknade upp massor av anledningar till att måndagar aldrig är bra, men mitt humör går upp och ner, okej?)
Vinkvink från tjejen som förgiftar klassmedlemar, tar bloggarnas liv på för stort allvar, skrattar högt för sig själv, är dotter till en fläskläpp och som ska bli pilot.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna