//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-22 ? 22:04:12

Jag äter inte människokött! Jag lovar!

 
Måndagar är ju alltid måndagar men denna måndag var en konstig måndag. En väldigt väldigt väldigt konstig måndag och jag vet inte riktigt vad mitt huvud känner angående denna konstiga dag.
Långa lektioner som var tråkiga, klassfika som var gott och som grädde på alla choklad-slisk-kanel-och-strössel-bakverken kammade klassen hem 10 000 (tiotusen!) kronor och det var såklart bäst. Precis när jag var på gränsen till "måndagar är ju inte så farliga ändå"-humör hittade jag mig själv i Wargentinposten där jag tydligen svarat, och jag citerar tidningen, "Hmmm... Det där med köttet" Till frågan "Äta människokött hela ditt liv eller spendera resten av ditt liv med Alex mamma i solsidan? ". Bara det att mitt riktiga svar egentligen var "Ja INTE det där med köttet iallafall!" Jag har ingenting emot Alex mamma, hon är ju tillochmed lite söt.
Så ja, klassen blev flera tusingar rikare och jag fick ett nytt (FALSKT!) rykte som människoätare efter mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna angående detta längre.
Men jag har ätit kakor i massor idag och spenderat hela eftermiddagen i onepiece så på den fronten kan jag iallafall inte klaga. Men ändå. Måndagar är ju aldrig bra på riktigt. Kom ihåg det. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna