//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-10 ? 21:37:54

Jag dricker bara te och försöker gömma mig från verkligheten.

Jag befinner mig i ett litet ångesthål och tyvärr har jag tagit ut det över mitt så kallade framtidstal som ändå inte handlar om framtid i ämnet svenska. Nu håller jag mina tummar att det på något sätt löser sig. Inte för att jag skulle må bättre över det egentligen, men det skulle inbringa lite lugn i min av någon anledning kaosade hjärna. 
Såhär blir jag. Och ändå har jag bara gått två dagar i skolan och spenderat en dag hemma med huvudvärk, sedan lovet så hastigt lämnade mig. Det är nu jag bara vill gå till min trygghet- hoppa i pyjamasen och krypa ner i sängen med fika och film. 
Jag är så knepig jag. 
Och trött. Sov gott alla sovmorningspeople för jag ska starta morgonen klockan sex imorgon.
 
Det är såhär jag ser ut när jag är i skogen. Ifrån en liten ekorre eller annat kortväxt djurs synvinkel. Då vet ni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna