//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-21 ? 22:34:22

Jag har haft en sån solig helg.

Såhär kan man vakna på en lördag. Sen tog jag en cykeltur till pingst, en gåtur till ica och en lång omväg runt halva odensala innan jag kom innanför dörren igen.
 
Det bästa med helg. Ingen annan var hemma heller, så jag kunde stöka runt bäst jag ville, med hög musik och deg i munnen.
 
Sen fotade jag ju mina inköp som ni sett, och bakade vit choklad-cookies utan kakao. Det blev gott det med, för nu har jag ätit upp hälften alldeles själv.
Sedan hann aldrig andra halvan av dagen fotograferas, men jag trampade på trampen, pysslade lite med ingenting och middagen intogs hemma hos Emmie. Sedan drabbades jag av dunderhuvudvärk (jepp, ungefär alltid) och somnade mycket tidigt och mycket tråkigt.
 
Sen vaknade jag upp i samma säng och det hade blivit söndag igen. Jag tror att jag blir kär i mitt täcke när solen lyser på det. 
 
Söndag betyder alltid pluggdag och städdag i pyjamas, men eftersom att solen faktiskt ville skina blev allt lite härligare ute på bron. 
 
Sedan blev det gilldags och promenad-dags. I prick 3385 steg hann jag gå innan mitt skavsår kom tillbaka och jag fick gå hem.  
 
Och som alltid avslutas söndagar med gofika och film. Vecka 17- jag är redo!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna