//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-23 ? 21:51:00

Precis exakt nästan som alltid.

Idag har jag spenderat timmar i skolan, som alltid.
Studerat matematik, som nästan alltid.
Promenerat, precis som alltid.
Fixat världsbäst tv-serie-fika, som exakt alltid.
Och landat med en duns i sängen, som jag alltid gör.
Min säng som inte bara agerar vagga om nätterna utan också garderob, film-och seriehörna, skrivbord och kontor, datahörna, hylla för mina krämer, matbord för kvällsfikat och toalett. Okej inte toalett då, men annars används min säng till allt möjligt. Såhär ser den ut just nu, fast jag sitter i mitten av allt och har sölat honungschoklad igeeeeeeen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna