//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-16 ? 22:47:35

Så roligt kan man ha det en tisdag i april.

Jag känner att jag egentligen borde skriva ner några korta rader här innan jag droppar dead (eller mest dö-trött) på min kudde tills jag måste vakna och snooza så länge jag bara kan. Men jag har egentligen inget spännande att dela med mig, och den största höjdpunkten med eftermiddagen var väl egentligen att jag äntligen, äntligen lyckades lösa det där svåra fysiktalet efter ett stort antal slag i bordet, klipp i tyg, drag i håret och desperata gnäll-ljud för att min familj skulle skänka sin omtanke och tycka synd om mig. Men det gjorde dom inte. Inte alls faktiskt.
Så jag tar en stor tugga lingongrova, en klunk smoothie och kastar hårt, aggresivt och trött in handduken för denna dag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna