//www.hscripts.com --> ad>
2013-04-05 ? 12:04:33

Varför lov är så himla bra.

Om någon frågar mig (och nu säger vi att ni gör det) vad som är det bästa med att ha lov så kan jag berätta det, för detta är i princip det enda jag gör under mina lediga dagar.
Bara för att fylla det lilla tomrum som börjar växa här inne, tänkte jag.
 
♥ Att varje morgon kunna göra fin-frukostar som mättar till sent på kvällen. Här har jag och lillebror våffelonsdag och jag orkade exakt en och en halv våffla + två klunkar smoothie.
 
 
♥ Inte bara hinner man tillaga måltider som är dugliga nog åt självaste kungen kan man också sova alldeles för länge på lov också. Och det är en möjlighet jag aldrig tackar nej till.
 
 
 
♥ Att jag kan gå runt med denna klädsel precis hela dagarna. Jag älskar tröjan och jag älskälskälskar byxorna. Det får plats minst två personer i dom. Tro mig, jag har provat. Det var förresten dom byxorna jag köpte när jag råkade börja prata spanska med en turkisk liten tant. Oops.
 
 
♥ Jag är ju lite utav en serienörd (helst ska jag se samma avsnitt flera gånger så att replikerna riktigt fastnar) så ni kan ju gissa vad jag håller mig sysselsatt med om lovnätterna. Fast ni behöver nog inte gissa.
 
 
♥ Det här. Vanligtvis är skolryggsäcken helt tom på lov. Då kommer nästan lyckotårarna faktiskt.
 
 
Ja, sen att man är ledig och kan göra precis vad man vill är ju också rätt fint.  
Hepphepp, nu ska jag på prommis! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna